Haydi

Mayıs 03, 2006

11- 158 arası bir sayı söyleyin, bakalım sizin için hangi güzel söz gelecek?

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Derin İz canım, sen şimdi rakamlarla uğraşmaktan çift gördüm zannederek öyle yazdın ben anladım, ama o gerçekten 11, birden başlamıyor kitap :) 22 yi yazayım istersen ya da başka bir sayı söyle.

    YanıtlaSil
  2. hihihi
    nedne 2 dediysem ahahaha
    sölüyorum ııımmm
    42

    YanıtlaSil
  3. ıımmm 75 diyeyim bende :)

    YanıtlaSil
  4. hemmen soyluyoruuuum : 99

    YanıtlaSil
  5. Ben 6'yi rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. Canım Zehra, sen de mi? 11 den başlıyor sayılar :)

    YanıtlaSil
  7. Handan ben 124'ü seçiyorum .Bir arkadaşım içinde 16'yı seçebilirmiyim.

    YanıtlaSil
  8. sayılardan fal mı tutuyoruz))
    83 olsun benimki

    YanıtlaSil
  9. bi dakka ya, 11'den basliyomus,
    ben 26 numarayi aliim o zaman :D

    YanıtlaSil
  10. yaşımı söyleyeyim
    30 diyeyim henden

    bi de aylin için 55 diyeyim ehehe
    buraya gelip okursa
    blog da pataklar zaten beni

    cim kedi

    YanıtlaSil
  11. Ben de yolun yarısı olarak kabul edilen sayıyı söylim bari 35 İYİ GECELER

    YanıtlaSil
  12. ayy 35 olsun o zaman:) öptüm iyi geceler...canımmm handann:))

    YanıtlaSil
  13. Ben de 157 diyorum...

    İyi geceler..

    YanıtlaSil
  14. hala seçme şansım varsa 77 diyeyim.

    YanıtlaSil