Günaydın

Mayıs 12, 2006

Öff, bir sürü şey yazmıştım, fotoğraf yüklerken yok oldular. Hayır, incir çekirdeğini doldurmaz şeylerdi biliyorum ama böyle de olmaz ki :(

Neyse, ben size bahçemden bahsetmiş miydim :) Son durumu bildiriyorum şimdi.

Dereotları yavaş yavaş dereotuna benzemeye başladılar.


Rokalar iki günde başlarını çıkarttılar topraktan.




Soğanlar sofraya gelmeye başladılar bile.



Evet bizim çiftlikten son haberler bu kadar.

Bir hafta daha geçmiş bile, cuma olmuş yine.

Haftasonu için güzel planlar yapalım, pazartesi soracağım ne yaptığınızı haberiniz olsun :)

Ah, birşey daha söyleyeceğim ama özel bir mesaj olacak, ilgili olmayanlar kulaklarını tıkasınlar.

DAİSYYYYYYY... VALLA KIZIYORUM BAK HABERİN OLSUN. Kendimi kapı dışında kalmış hissediyorum, açacaksan aç şu yorumları, fena olacak!!!!!

Evet, nerede kalmıştım?

Hah,

Herkese günaydın, keyifli, cıvıl cıvıl bir güne açılsın sabahımız..


Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. günaydıııın günaydıııın

    YanıtlaSil
  2. dereotları,rokalar,soğanlar
    OHHHHHHHHHH ..manav olcak başımıza bu saatten sonra..ben kadına kitap çıkar,edebiyat dünyasına gir diyom...bu zerzevat yetiştiriyo arka bahçesinde..mangal yapcan ya koca yaz..salataya koycan malzemeleri üretmeye başladın di mi?
    sen bi alabalık çiftliğide kurarsın yakında...AY NE BAĞRIYON..roka,soğan,dereotu arayada daisy yazmış...ben ne oluyorum arada...
    çengelköylü daisy gibi kalmışım ..bi resmimi yapıştıraydın ah keşkem..he he.
    kız henden..valla böle iyiyim ya..HEM SEN NEDEN MSNYE GİRMİYOSUN HİÇ...DALDIN BAHÇEYE...BAŞINDA MI BEKLİYOSUN BU OTLARIN BÜYÜSÜNLERDE SALATA YAPİM DİYE..CİMLE OTURUYORUM BEN MSNDE Bİ BAŞIMA..BANA YAZIK DEĞİL Mİ?BENİ BIRAKTIN CİMLE..NE DESEM ''HE''DİYO...SONRADA NEYE ''HE''DEDİĞİNİ UNUTUYO ŞUURSUZ KEDİ..
    BIRAKMA BENİ BU KEDİYE...
    hişt handen..işler çok kesat..ben ek iş yapmayı düşünüyorum..istersen beni bahçevan olarak alabilirsin...evinin yanına küçük bi kulübe yaptır...KULÜBE DEDİYSEK KUÇU KUÇU KULÜBESİ DEĞİL HERHALDE....CAKUZİLİ Bİ KULÜBE OLSUN...sen blogunla ilgilenirsin..bende bahçendeki otlara bakarım,sularım,budarım..istersen cimide al işe..kış gelince onuda sobanın üzerine koyarız...
    ben taşıncam galiba..öyle bişiler oluyor.bahçeli alamıyom ama..balkonda mangal yapcam ben...şokellalı halılarımıda değiştircem yakında...kız koltukları kaplattırayım dedim...yeni koltukla aynı fiyata geliyor..koltuk kaplama işine mi girsem napsam...
    hadi ben gittim...bağırma bana henden..sefkat göster bana...zaten bilgisayarıma format atılmış..ne potoşopum kalmış ne başka bi programım..fotoğrafta koyamıyom hiçbiyere...birde ruslardan bana mailler geliyo sürekli..ay rusyayı sardım şimdi başıma...haroşa yavuşka hendenim...dobraviçi anacım..ben gidiyorum..gelcem ama gene..
    bu arada louise amstrong abim için teşekkür ederim..çok makbule geçti..sabahtan akşama onu dinliyorum..kardeşim atacak beni luisle dışarı...bu ne vandırfıl bir world beah...:)

    YanıtlaSil