Hıdırellez

Mayıs 05, 2006

Hıdırellez geldi. Bu gece dileklerimi gül ağacının dallarına bağlayacağım :) Sonra sabah gün doğmadan toplayacağım oradan. Sevdiğim herkes için de bir kurdele bağlamayı düşünüyorum bu gece. Dilekleri gerçekleşsin diye.

Nedense bu eski gelenekler çok hoşuma gidiyor benim. Yaşama dair küçük güzellikler olduklarını düşünüyorum.

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. :)Ben de çok severim ama buralarda kutlamıyor kimseler. Benim için de bir dilke bağlarmısın? Gelecek yıllarda gerçekleşmesi muhtemel şeyin istediğimce olması için?

    YanıtlaSil
  2. Benim içinde bağlarmısın. gecen gün nette aramıştım ben hidrellez diye ve birde sitesi var. ordanda online dilek yolayabiliyormuşsun ama gerçek gül dalı daha iyidir herhalde.

    YanıtlaSil
  3. Tabi bağlarım kızlar, siz dileklerinizi tutun :)

    YanıtlaSil
  4. ben küçükken dilekleri nehre atardık biz. ayrıca güle para bağlardık.
    annem hala uğraşır bunlarla. ama ben devam ettireceğimi sanmıyorum bu güzel adeti.

    YanıtlaSil
  5. biraz önce ilk yazını ve ilk ayından bazı yazıları okudum, sahi az kalmış birinci yıla.
    bir gül de benim için bağla, dileğim "nice yıllara":)

    YanıtlaSil
  6. Havalarda ısıncak değil mi ????
    İstanbul hala soğuk :(

    YanıtlaSil
  7. Benim içinde bir dilek tutarmısın canım.Teşekkürler.İYİ GECELER

    YanıtlaSil
  8. selam handan abla, askere gidecek biri içinde bağlarmısın acaba? hayırlı geceler.

    YanıtlaSil
  9. Günaydın Handan
    Akşam dilekler yazıldı,gül ağacına asıldı ve ateş üzerinden üç defa atlandı.Şimdi gün ağarmadan alınan dilekleri akar suya atma faaliyetinden geldim,umarım kalbimizden geçen herşey bize mutluluk getirir.Herkesin niyeti ne ise olur inşallah

    YanıtlaSil
  10. canımmm handan iyi bir gün dilerim sana..herkesin kalbinden geçirdiği tüm güzel dileklerin kabulolmasını diliyorummm vee herkesin iç huzurunu yakalayıp mutlu olmasını diliyorumm..benim içinde kurdale bağlar mısın?:)

    YanıtlaSil
  11. İvriz'den sonra gelenler için ne yazık ki kurdele bağlayamadım arkadaşlar. Ama hepiniz için güzel dilekler geçirdim içimden kurdeleleri asarken.

    Herkesin dilekleri gerçekleşir umarım.

    YanıtlaSil