İlerleyelim

Mayıs 06, 2006

TRT deki çocuklar için hazırlanmış bilgisayar oyunları beni çok güldürüyor. Çocuklar telefondan komutları veriyorlar, birileri de onların yerine oynuyor. Tabi mümkün mü bu şekilde oynamak? Değil. İşin kötüsü hepimizin diline dolandı. "İlerleyelim" der demez devamını getiriyoruz :)

-İlerleyelim, ilerleyelim, domates atalım domates atalım, balonları toplayalım...

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. gördüm ben onu..bizim ufaklık daha çok jetix takılıyor.
    kız bana fenalık geliyor trtdeki çocuk programlarından...
    hugo ne güseldi di mi?çocukluk aşkımdı hugo...hehe...
    takma sende kafaya bu programları..bak ben gibi olursun sonra allah muhafaza..:)

    YanıtlaSil
  2. evet bir yaraya daha parmak basılmış burada evde gündüz tv açanların korkulu rüyası o program. bende hipnoz etkisi yaratıyor bu nası bişi ya diyerekten bi yarım saatim gidiyor domateste sevmem ben yiyemem habir domates toplayalım şunlarımızı bırakalım derken içimi sıkıntıbasıyor yok oyun nasıl kazanılıyor anlasam tamam aaaaaa bu ne yaa hüga isterim ben jetgiller isterim taş devri isterim tom ve jerry e ne oldu voltran niye birleşmiyor artık??..

    YanıtlaSil