Canım Annem

Mayıs 14, 2006

Her zaman şükrediyorum, sen benim annem olduğun için. Güzellikler seninle paylaşınca daha da güzelleşiyor sanki, aşılmaz sandığım tüm zorluklar ufalanıp kayboluyor senin bir sözünle.

Anneler günün kutlu olsun anneciğim.




Scorpions - Sand Me An Angel
Bu şarkı bütün anneler için olsun. Melek deyince anneden başka kim geliyor ki insanın aklına?

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. günaydın iyi pazarlar.
    annemin annenin ve annelerin anneler günü kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  2. İlk önce 2 çocuk annesi olan senin,Bundan yıllar önce tanıştığım ve tandığım ilk günden beri tarifsiz sevdiğim ANNENİN ve bütün annelerin,adayların anneler gününü kutluyorum...(Kendi annelerimin de tabiki...)
    Tiffy...

    YanıtlaSil
  3. anneler iyi ki varlar..
    uzun süre de olsunlar :)

    YanıtlaSil
  4. CANIM SENİN VE TÜM ANNELERİN BU MÜBAREK GÜNÜNÜ KUTLUYOR VE DAHA NİCE GÜNLERİ SAĞLIKLA MUTLULUKLA GEÇİRMEYİ TEMENNİ EDİYORUMMMM.

    YanıtlaSil
  5. Tüm annelerin günü kutlu olsun. Hepsinin ellerinden öpüyorum. Birazcık geç oldu ama unutmaktan iyidir.

    YanıtlaSil
  6. Canım Anneler Günün kutlu olsun.Biraz geçikmeli oldu kusura bakma.Öptüm seni çoooooookk..

    YanıtlaSil
  7. canım Handan'cığım senin ve aziz'in anneler gününü geç kutlayabiliyorum :)) umarım bağışlarsın biz bir grup taraftar layla'da reyna'da falanda filanda takılıyorduk da sana da takılmadan edemedim :)))
    öpüyorum yanacıklarından.tebrikleri blogda alıyorum , hadi yapabilirsin :P

    candan

    YanıtlaSil