Keyif

Mayıs 31, 2006


Zehracım böyle birşey mi geçmişti aklından dün :)

Herkese günaydın, keyifli bir güne açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. CANIMMMMM HANDAN EVETTTT:)) İŞTE TIPKISININ AYNISI:)))HAYALİM BUYDU:)) ÇOK GÜZELL YA:))VALLA BENDE ŞİMDİ SENİN OĞLUŞUNUN YANINA GİTTİM BİRDEN:)))KUDURURUZ ARTIK OĞLUŞUNLA HEHEHEEHEHEE:))))))

    CANIMSIN SENN GÜNÜNÜZ AYDINLIKLARLA DOLSUN HEP:)))GÜNAYDIN:)))

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handaaaaaaaaaaaaaaaan

    Daisy ye mesaj yazamıyorum ya, burayı okur diye yazıyorum Handancığım, şu işe el atmak lazım.Yorumları açmadığı yetmiyormuş gibi şimdi maillere de cevap vermiyor tı tı tı... :P

    YanıtlaSil
  3. :D Yakında oraya kocaman havuzu da kuracağız, tatil planlarını yaparken bizim pansiyonu da düşün Zehra .

    Günaydın Aslı. DAİSYYY masajı aldın mı bakiim?

    YanıtlaSil
  4. ha.
    kim masaj yapmış?
    almadım ben bişi.
    aslı!!!
    nereye yolladın kı..
    ASLIIIIIIIIIIIIIII.
    O AVATAR NE KIS?AY BENDE İSTİYORUM ÖLE Bİ AVATAR.ÇOK FENA GÜZEL YAAAA...BENİM BRİCİT OTUR OTUR ŞEY OLDU...HE HE..
    ay tamam açarız bi ara yorumları..kaynanam karışmıyo bu kadar.....kızlar iyi oluyo böyle ya...yani ne bilim..
    ama açarım yakında..
    şablon tasarlıyom kendime..
    tasarım bitsin açacam.
    ay bende ne tasarlarım ya..
    sen iyi misin henden.
    bahçede ki zerzevatlar çiçek açtı mı?
    selelere doldu mu?
    ben daha sana penti 3 numara ten rengi çorap yollicektim.
    bakalım ayakına olcak mı?:)

    YanıtlaSil
  5. Üç numara mı, sen bana şişko mu diyosun şimdi ? Tı tı tı...

    YanıtlaSil
  6. İLK FIRSATTA SENİN PANSİYONDAYIM HANDAN:)))
    BURDAN İSTEDİĞİN BİRŞEY VAR MI GELİRKEN GETİRİM:)))

    CANIMMMMMMMMMMM ÇOOK ÖPTÜMMM:)))

    YanıtlaSil
  7. sundaki keyfe bak yahu:=)) mıncıklarım ben onu:=))

    bu da zima

    YanıtlaSil
  8. Gel keyfim gel.Maşallah ne güzelde uzanmış keyif yapıyor öyle.Severim onu ben.Çook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Zehracım gelirken Eceyi de getir :)

    Sima, valla tam yumurmalık.

    Emelcim, gel de keyif yapalım birlikte.

    YanıtlaSil
  10. günaydın hendennnnnnnnnn
    cim hala uyuyo.
    ben ekmek almaya çıktım.
    yok kız ne şişkosu.
    o uzun boyunla 1 numara süper ince giyecek halin yok herhalde.
    tı tı tı..
    ay aklıma ne espriler geliyoda,yazamıyorum buraya.
    şiştim gene.içimde kaldı.MSNYE NE GELMİYOSUN YAAAAAA..RANDEVU MU ALCAZ ....HACİZ Mİ GELDİ MSN ADRESİNE.DALDIN BAHÇENDE Kİ YEŞİLLİKLERE.
    Bİ SEN DE VAR Dİ Mİ YEŞİLLİK..HIH

    YanıtlaSil
  11. Ya msn ye haciz geldi hayatım, bahçe işleri falan ne için sanıyorsun, pazarcılık işlerine girip aile bütçesine katkıda bulunarak msn'yi açtırmaya çalışacağım :D

    YanıtlaSil