?

Mayıs 02, 2006

Acaba dolap kapakları ve çekmeceleri kapatamama hastalığı diye bir şey var mı literatürde.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Merhaba Handan
    Eğer böyle bir tanım yoksa bile bu dertten muzdarip insanlar olduğunu biliyorum.Çekiştirme sonucu ya kenar vidası çıkar yerinden ya da sıkışır.....
    Sinir bir durum ne yazık ki,kolay gelsin bu hastalık tayfasına!

    YanıtlaSil
  2. yahu onu bilmiyorum handan ama..bende de çok pis şekilde kahve yaparken taşırma hastalığı var..ben her kahve yapışımda fix dökerim:)))
    iyi akşamlar..

    YanıtlaSil
  3. Eyvah eyvah..
    Durum çok vahim..

    YanıtlaSil
  4. Ayda, benimkisi kapaklardan kaynaklanan birşey değil, düpedüz kendim unutuyorum. Ama her defasında.

    Kısmetin taşıyordur Zehra :)

    Ya, sonra açık bıraktığın kapaklara başını,bacağını çarpınca durum gerçekten vahim oluyor Çağlar.

    YanıtlaSil