Reklâm

Mayıs 18, 2006

Bir ara Bilgehan sadece reklâm seyrederek durduğu için onunla bütün reklâmları seyrediyordum. Üstelik, o koşuşturmanın arasında yegâne oturabildiğim zaman olduğu için mi yoksa gerçekten mi öyleydiler bilmiyorum ama çok dinlendirici ve hoş geliyordu bana. Bu sıralar pek o kadar izlemesem de (biliyorsunuz tv seyretmem digiturkün film kanallarıyla sınırlı olduğu için) yine de arada hoşuma gidenler oluyor.

Aman bağlayamadım yazıyı bir türlü. Kısacası bugün herkes beğendiği reklâmları yazsın, günün oyunu bu...

Benim favorilerim:

Omo'nun "Çamaşırdır kirlenir, Omo ile temizlenir" sloganı. Çok hoşuma gitmişti onu duyduğumda. Deterjanların beyaz, en beyaz, daha beyaz gibi klişe sloganlarından sonra çok doğal gelmişti.

Eskimonun kardaki izleri küçük çocuğa öğrettiği Audi quadro reklâmı .

Ajda hanımın yine gergin olduğu Telsim reklâmı :)

Honda Accord'un domino taşlarını andıran keyifli reklâmı.


Herkese günaydın...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. GÜNAYYYDDDIINNN CANIMMM HANDAN:)GÜZEL BİR BAHAR GÜNÜNE AÇILSIN GÜNÜN:)

    YanıtlaSil
  2. OMO...Kirlenmek güzeldir...
    :)
    Çocuklarla hayata dair aklımda en iyi kalanı..

    YanıtlaSil
  3. Handan huzur başlıklı fotoğraf mükemmel.Çok huzur verici bir görüntü,şu an orda olmayı çokkkkk isterdim :-)
    Nilüfer

    YanıtlaSil
  4. ben en çok okan bayülgen in chipandpin reklamını seviyorum bayılıyorum gülmekten ölüyorum:)

    sony bravia lcd televizyon reklamı vardı, müziği çok güzeldi, ayrıca o gösterdiği şehir, o sokak harikaydı çok merak ediyorum neresi acaba, italya ya benziyor sanki.

    şimdi de coca cola reklamı var çok güzel.
    iyi geceler:)

    YanıtlaSil
  5. Zehracım sana da günaydın, teşekkür ederim.

    Evet o reklâm da güzel myılmaz, özellikle Bilgehan pek seviyor :)

    Teşekkür ederim Nilüfer, fotoğrafı Can çekti.

    İvriz nedense coca cola reklâmlarını hep sevmişimdir, insana yaşama sevinci veriyorlar :)

    YanıtlaSil
  6. "Aşkımla erir misin" sloganı dondurmada çok iyiydi..

    Bir de araba reklamlarına bayılıyorum..

    YanıtlaSil
  7. Handan Merhaba,
    süper fikir, benim en sevdiğim reklamlardan biri Citroen reklamı.. Hayatınızı değiştirin sloganıyla anlatılıyor. Bir el hareketiyle değişen müzik seti vs çok etkileyici ve keyifli.

    YanıtlaSil