Bakış

Mayıs 26, 2006

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Hello from a blogger down under in New Zealand. I cannot understand your language, but I like your photos.

    YanıtlaSil
  2. aman benim gizemlimmmmmmmmm hasta mı olmuşşşşşşşşşşşşşşş..
    geçmiş olsun gizemlim.
    kıs valla kızma bana bak..bak kısma dedim handan...
    ben akşam üzeri gelcem sana..
    dağıtırım burayı..
    msnyede gelmiyosun yaaa.
    bak bi depresyona girerim,sen bile çıkaramazsın beni.
    hadi döncem ben..çok geciktim..kaçtı daisy..

    YanıtlaSil
  3. hiiiiiiiiiiii ben gelmeyeyim diye mi köpek koydun bloğunaaaaaa :)
    ısırmaz di mi

    geçmiş olsun arkadaşım
    yalnız hiç uğramıyorsun yanıma
    msn 'ye

    cim kedi

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir bakıştır bu...

    YanıtlaSil
  5. Çok masum bakmış ya..canımmm benimm nasıl güzel birşeydir bu..

    YanıtlaSil
  6. KIS İYİ MİSİN BİRAZ?
    YA NEDEN GELMİYOSUN MSNEYE..
    ÜFFFF..:'(

    YanıtlaSil
  7. Nasılda yakalamışsın.Çok güzel,masumane bir bakış.İYİ GECELER

    YanıtlaSil