Hanımeli

Mayıs 10, 2006


Her hanımeli gördüğümde babam gelir aklıma, bir yaşgünümde, hastaneden dönerken bahçeden koparttığı bir dal hanımelini bana uzatırken görüveririm onu, hanımeli kokusu gözlerindeki hüzne karışır. Şarkımı mırıldanmaya başlarım "Ellerin hanımeli" diye başlayan.

Bahçemdeki hanımeli açtı. Babam yanıbaşımda sanki.

"Ellerin hanımeli, ellerin baharyeli
Gönlüm oyuncak oldu ellerine düşeli

Ellerin ah ellerin, ellerin beyaz serin
Bence senin ellerin ellerin en güzeli..."

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Günaydın Handan:))

    O kadar çabaladım erkenden günaydın diyeyim diye açamadım sayfanı... Ama hanım ellerin harika yaa. Ve hanımelleriyle babanın yanınd aolması muhteşem bence:)) Çok hüzünlenme olur mu?

    Ve sen böyle bir bahçeye sahip olduğun için çok şanslısın...Ve kendine sahip olduğun daha şanslısın...Bence... Sevgiler Handancım..

    YanıtlaSil
  2. merhaba handan abla :)
    benim de çileklerim büyümeye başladılar...bitkiler gibisi var mı bu mevsimde:)

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  3. çok güzeldi handan..iyi bir gün dileği ile..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. dün burayı bir türlü açamadım, dedim tamam handan yine gitti sessiz sedasız, ama görüyorum ki buradasın:))
    sadece navbar çıkıyordu dün, niye anlamadım.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Handan
    Benimde kalbimin köşelerinde hanımelleri durur sessizce,dilimde de Zerrin Özer in"Sense hanımeli kadar beyaz,çalmıştınız kalbimi biterken o yaz" şarkısı.İyi günler diliyorum.

    YanıtlaSil