Dün

Mayıs 25, 2006

Aslında ne yazacağımı bile planlamıştım. Beriş'le yaptığımız sinema kaçamağından bahsedecektim. İki hatun, Da Vinci Şifresi'ne gitmeyi başarmıştık.
Amma velâkin, Bilgehan'ın demesiyle "pasta" olunca , değil bilgisayar başına geçmek yattığım yerden kalkamadım. Neyse ki Can bana iyi baktı da toparlandım hemen :)

Herkese günaydın... Sağlıklı ve keyifli bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. canımmm handan günayydınnn:))çok geçmiş olsun..kendine dikkat et olur mu:))

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun :( Toparlan biran önce

    YanıtlaSil
  3. Bahsettikleri kadar kötü mü?Kısık ateşte 15 dk çoktan çizmiştim de da vinci için de vazgeçirdiler, merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. GÜNÜYDIN CANIM.ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.KENDİNE İYİ BAK.

    YanıtlaSil
  5. Zehra , Gece teşekkür ederim.

    Kitabını okumak daha güzeldi film aynı etkiyi veremiyor. Ama tabi bunda olayları biliyor olmanın da etkisi olabilir. Bence seyredilebilir bir film keşkülcüm :)

    YanıtlaSil
  6. Aynı anda yorum yazmışız, günaydın Emel, düne göre çok iyiyim sağol canım.

    YanıtlaSil