Sıkıldım...

Mayıs 17, 2006

Sağdaki uzuun listeye baktım da, çoğu kimse gitmiş, ya tamamıyla kapatmış bloğunu ya da blog duruyor kendisi yok. İçim sıkıldı birden. Yazın kalabalık cıvıl cıvıl olan yerlere kışın gidince hüzünlenir ya insan öyle oldu sanki.

Eeee, ne bekliyorsunuz, hadi, gelen bişiler yazsın da, kalabalıklaşıp keyiflenelim biraz. Küser giderim bak ben de sonra . (Ay, hep tehdit, hep tehdit :)

Saat ona geliyor, günaydınıma bile cevap alamadım daha...

Huuu, size diyorum...

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Günaydın Handancığım, haklısın bu aralar herkes bir koşuşturmaca içinde.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın

    Korktum hemen yazıyorum.
    Aslında gelip okuyup kaçıyordum ayıp bana :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Günaydın

    Korktum hemen yazıyorum.
    Aslında gelip okuyup kaçıyordum ayıp bana :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Gunaydiiiiin. Bu ara herkes oyle bir durgunluk içinde. Ben de sabah kapattım blogumu. Bir süreliğine..

    YanıtlaSil
  5. Nilüferce gitse bile BİR'e ziyaretlerine devam edecek.Yoluna devam edenlerin hep yanındayız :-)
    Nilüfer

    YanıtlaSil
  6. Üzgünüm ben günaydın diyemiyorum.İYİ GECELEEERR

    YanıtlaSil
  7. Valla şimdi okudum ne diyeyim...
    Hayır bilgisayar hemen hemen iki saattir açık duruyor masanın üzerinde...
    Ama klavye sanki Eeverstin zirvesi..Uzanabilene aşkolsun...:)
    Selamlar ve sevgiler..
    Bu yaz girişinde buralardayım...

    YanıtlaSil