Küçük Bir Tatil

Mayıs 22, 2006

Cumartesi günü Çandarlı'ya gidelim dedik, hiç gitmemiştik daha önce...

Çandarlı sahildeki cafe bar bizi müzikleriyle cezbetti önce. Sonra da porsiyonunun büyüklüğüyle :) Cafenin sahibi porsiyonlar bana göre yapılıyor dediğinde gülümsedik. Ama yukardaki fotoğraf bizim kafenin masaları değil, yolda gördüğüm başka biryere ait.


Çandarlı Kalesi.

Sahilden manzaralar eşliğinde Dikili'ye gitmeye karar verdik karnımızı doyurduktan sonra. Fotoğraf çekebilmek için iki ileri bir geri şeklinde, uzun ve keyifli bir yolculuk oldu bu.


Aşağıda Denizköy'ü görünce hiç tereddütsüz oraya yöneldik.


Denizköy'de ağaçların altındaki küçük çay bahçesine bayıldım. Sahibi o kadar güleryüzlü birisiydi ki hemen ısındık. Çay da çok güzeldi, deniz mevsiminde umarım buraya yine gelebiliriz. (Gerçi ben deniz mevsimi diyorum ama insanlar denize girmeye başlamışlardı zaten.)





Biz çay keyfi yaparken çocuklar da kumların keyfini çıkarttılar. (Tabi eve döndüğümüzde heryerden kum çıktığını söylemeye gerek yok:)



Bademli Köyü'nde pek biryer göremedik ama bu yol işareti bizi çok güldürdü :)


Çocuklara balık tutma sözü vermiştik. Dikili'deki İskele Kafe bizim imdadımıza yetişti. Hem akşam yemeğimizi yedik hem de iskelede balık tuttuk. Pardon biz doğal hayatı koruyan bir aile olduğumuz için balık tutmuyor , besliyoruz :)

Eve döndüğümüzde uzuun bir tatilden dönmüş gibi hissediyorduk.

Daha çookk fotoğraf var sonra paylaşırım sizlerle. Şimdi hâlâ çıkartamadığım şu yazlıkları çıkartmaya gitmem gerek.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Günaydın Handan, keyifli bir tatil olmuş :)

    Benim fotolarda bugün çıkcak, yorumsuz. Anılar sonra.

    Bu arada diyorum ki seninle elele versek şu deyzinin blogunu yorumlara açtırabilsek?

    YanıtlaSil
  2. Sen uzun uzun anlatırsın Aslı , ne güzel, ben de uzun yazabilsem. O kadar şey gelmişti aklıma dolaşırken , yazarken yok birşey.

    Valla ne yapsak Daisy 'e bilmiyorum. İstanbul'a gittiğimde buluşmamakla tehdit etmeyi düşünüyorum ama işe yarar mı yoksa daha mı makbule geçer bilemediğimden şimdilik susuyorum :)

    DAİSYYYYYYY... Bak tepemiz atıyor yavaş yavaş ona göre...

    YanıtlaSil
  3. kız ne kibarsın..
    mincik serçeye bile sandalye koymuş otursun diye...

    YanıtlaSil
  4. ya handan süpersiniz:) senin blogu okuduğum zaman inanılmaz büyük keyif alıyorum ve de mutlu oluyorum:) sanki bende gitmiş gibi oldum oralara:))

    hadi sana yazlık çıkarma işinde kolay gelsin bakalım:))


    öptüm seni canım benim:)

    YanıtlaSil
  5. ana..dedikodumu yapıyolar burada..şimdi gördüm..
    aslı'nın pankartları hazırdır..
    sen mutfak işlerinden fırsat bulabilsen ne eylemler yapacanda..
    istanbula mı gelcen kız?bak ben bu serçeye yaptığın özenden daha fazlasını gösteririm sana..
    seni tahtlara oturtucam..
    DEDİKODUMU YAPMAYIN BAKEM.DIT.:)))

    YanıtlaSil
  6. Daisy dedikodunu yapmıyoruz ki eylem planı hazırlığı içindeyiz canım :)

    Zehracım arabaya atlayıp dolaşmak Can'la ortak keyfimiz. Fotoğraf çekmek de öyle. Yıllardan sonra çocuklar nispeten biraz daha zaptedilebilir durumdayken, bu sene biraz çevre civarların tadını çıkartmayı planlıyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. Handan, biz de mi şifresini ele geçirsek? Bak Cimle blogunda yazmışlar biri tom ve jerry diye deniyormuş :)

    Daisy fısır fısır fısır tamam mı Handan ?

    Eylem planları için buluşuruz.

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir gezi olmuş. valla özendim bakalım biz ne zaman başlıycaz gezmelere

    YanıtlaSil
  9. Kurs zamanı bitti gezme zamanı geldi Nimpi :)

    YanıtlaSil