Söylesene

Mayıs 03, 2006

Şu anda nerede olmak isterdin?

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. deniz kenarında plaj sandalyesinde oturduğumu hayal ettim birden..hafif esen rüzgarın sesini dinlerken bir taraftanda serinliğini hissetmek isterdim..
    günaydın canımmm handann:)) günün çok ama çok güzel geçsin:))

    YanıtlaSil
  2. evdeeeeeee :))
    uyuyo olmak isterdim
    şu anın üzerinden 3 saniye geçti fikrim değişti
    kimsenin bilmediği bi yerlerde olmak isterdim ayyy yok o da olmas merak ederler sonra beni
    ama şu an iş yerinde olmak istemezdim :(

    YanıtlaSil
  3. İzmir, ıldırı daki ıssız adada, inek kadar martıların olduğu, deniz yıldızlarını eğilip toplayabildiğim yerde

    YanıtlaSil
  4. göl kenarında bir evde..
    dün bir resim sergisini gezmiştim, orada bir tablo vardı, işte o tablodaki yerde olmak isterdim, harika bir tabloydu...
    günaydın:)

    YanıtlaSil
  5. kumsalda olmak isterdim
    vıcık vıcık yağlanmış,elimde buz gibi bir bira..şırıl şırıl foşu foşur dalga sesleri..göz zevkimi bozavak selülitli kadın ve kıllı ayılarda istemem kumsalda..
    işte böyle bişi.

    KIZ NE AZARLAMIŞIN BENİ YİNE...AY AÇACAM YORUMLARI BİR ARA...AY BAĞIRMA BANA HANDAN..TEPE SERSEMİ OLDUM HE..

    YanıtlaSil
  6. Blogumuza arkadaş olmak için yapmış olduğunuz başvuru incelenmiş ve üyeliğiniz kabul edilmiştir.

    Üyelik kartınız adresinize postalanmıştır. Siz yinede saf saf kartınızı beklemeyiniz.

    Blog hizmet saatleri:9:00-18:00 saatleri arasıdır.

    Bu saatler dışında blogda kimseyi aramayınız.

    Acil danışma için :Yok birde telefon numarası verecektik. Oldu canım..

    Üyeliğiniz hayırlı olsun. Uğurluda olabilir. Biz nasıl uygun görürsek öyle olacak. Dıt..

    YanıtlaSil
  7. Şu an, Gökçeada da, rüzgarın uğultusunu dinleyerek camdan bakmak isterdim. Sonra da yağmur yağsınbenim uykum geldi çünkü. ^sabahtır 6 da kalkıp yürüyüş yapıyorum ben biliyor musun?

    Sevgiler Handan:))

    YanıtlaSil
  8. Şu anda İZMİR de,senin yanında,senin bahçende,elimde bir fincan çay ve sennn...Ne yapayım seni görmeyeli neredeyse 2 yıl oluyor.özledim çoookk.ama inşallah yaza oradayım.bye İYİ GECELER

    YanıtlaSil
  9. sevgilimle birlikte istanbul'un herhangi bir yerinde...

    YanıtlaSil