Günaydın

Mayıs 27, 2006

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. hahaha

    Çok güzelmiş bu :))

    YanıtlaSil
  2. EVETT ÇOK GÜZZELL:)))

    BEN DOĞRU YÖNÜ BULDUM O ZAMAN:))

    DOĞRU YÖN? AİLEMMM:))))

    YanıtlaSil
  3. aslında resim herşeyi açıklamış :))
    bakmasını bilmek gerek :)

    birden aklıma candan erçetin'in bir şarkısı geldi,
    "sevdim sevilmedim,seveni sevemedim,canımdan böyle bezdim " :))

    kolay gelsin , ii bloglar

    YanıtlaSil
  4. Bu da aşağıdaki foto da çok şeker

    YanıtlaSil
  5. Doğru yönün neresi olduğunu nasıl bileceğim? diye sorsam bir cevap gelir mi ki ?

    YanıtlaSil
  6. ah bea pusulamın ayarı şaşmış
    kayboldum
    :)))

    taşındım bu arada :)

    YanıtlaSil
  7. neresi acaba dogru yön?

    Günaydin

    YanıtlaSil
  8. Güzel değil mi Ece :)

    Zehra ben de aynı şeyi düşünüyorum .

    Evet kargatulumba, insan burnunun ucunu göremiyor bazen.

    Sağol Aslı.

    Ne yazık ki bu sorunun kolay bir cevabı yok, sadece kendini yalnız hissettiğinde bunun doğru yön olmadığını başka yönler olduğunu da hatırla ve harekete geç Çağlar.

    Bizim yakaya hoşgeldin Joe. (Ben de burayı amma benimsemişim, pek seviniyorum gelenler olunca :)

    Bunu sadece sen bulabilirsin Gece, ama dediğim gibi önemli olan yalnızlığa mahkûm olmadığımızı bilerek doğru yönü aramaya devam etmek. Ki buna umut diyoruz değil mi?

    Aman pazar pazar amma felsefe yaptım . Günaydın :)

    YanıtlaSil