Çıkın Dışarıya Oynayalım....

Mayıs 01, 2006

Blog blogluktan çıktı farkındayım (Ne demekse) ama n'apalım bahar geldi.



Şimdi oyun oynama kısmını abartarak herkesi istopa davet ediyorum. Evet evet , istop dedim. Topumuz da hazır. Her gelen istediği birisine top atsın. Kimler tutamazsa yarın tesbit edip ceza verelim hep birlikte .

(Yakında bir yolunu bulup yakantop da oynatacağım ama henüz üzerinde çalışıyorum)

Eeee, durmayın öyle , haydi başlıyorum ben.

Zehraaa...

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. ben pek kimseyi tanımadığım için buralarda, Handan'a atıyorum topu, mazur görün lütfen:)
    günaydın, iyi haftalar:)))

    YanıtlaSil
  2. Ha ha ha, İvriz herkes böyle yaparsa benim hiç şansım kalmayacak :)

    YanıtlaSil
  3. istop:) tutumm:) bende eceee diyorum:))

    YanıtlaSil
  4. HEHE. Ben daisy diyeyim, o da gelir şimdi :)

    YanıtlaSil
  5. Ben ismim soylenmedigi halde, topu yakalamaya calisarak oyuna dahil olma cabasina giren kucuk kardesler ekibindenim.

    Kursad

    YanıtlaSil
  6. Hımm, küçük kardeşten bana ulaşan topu yakalıyorum istop :)İsminin söylenmesine gerek yok oyuna girmen için :)

    YanıtlaSil
  7. Top inik galiba ya, ben bi sisirttirip geliim mi? :D

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşın şişirip gelmesini bekliyorum!

    YanıtlaSil
  9. Handancıım, ben iki dakka bulup da sevdiklerime yorum yapamazken, sen topla bloggerları piknik, yakartop filan oyna.. Aslında fena fikir de diil ha.. İzmirlileri toplarsan, Gamze, Tolga ve Semihi de alıp geliim.. Hem bahçeyi çapalarız senin :).

    YanıtlaSil
  10. ee bana kimse atmıycak mı topu yaa hala? Bekliyorum yahu:))

    YanıtlaSil
  11. Akşam vakti top oynanmaz,derdi babannem ama neyse.katre top sende:)

    YanıtlaSil
  12. Bana da gelmiş :))Ama geç kaldık..
    Ben sana topu geri getirdim Handan'cığım...

    YanıtlaSil
  13. Ben de geldim.Top nerde?kimde?yakalayamıyorum.Aaa tamam tuttum.istop.Bende SELMA diyorum.Hadi kız Selmuşum yakala topu hadi!İYİ AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  14. Hımmm, toplarını tutamayanlar var :) Biraz daha müddet tanımaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
  15. istooooop!

    hehehe. e anca tuttum sayılır değil mi Handan:))

    Günaydınlar olsun:))

    YanıtlaSil
  16. Handan, sana mail atıyorum, bir bakabilirmisin lütfeeeen. Bu arada benim top düşmüş yere, gelen giden yok, sen çekersin onun kulağını :)

    YanıtlaSil
  17. İSTOPPPPPP EMELCİM YAKALADIM. KAÇARMI BENDEN. BENDE DİYORUM Kİ BERİŞŞŞŞŞŞŞŞ... YAKALA CANİKOM

    YanıtlaSil
  18. sonrada virüs mü gelmiş ne olmuş anlamadım topu tutmaya:)))o zamanlar daha gençtik ya hareketliydik tabi:))güzel günlerdi çok nostalcik oldu:)))

    YanıtlaSil