Umut

Mayıs 22, 2006



Yaşamak o kadar güzel ki, sen umudunu yitirme yeter .

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. hiiii hayaletler iniyor tepeden..ben çok korktum şimcik..sen ne umudu sayıklıyosun ..alah alah..

    YanıtlaSil
  2. evettt hayattt çoookkk güzelll:)) resimdeee çoookkk güzell:))

    YanıtlaSil
  3. Haklısın Handan.Yaşamak çokkkk güzel,umut etmekde güzel gerçekleşmeyeceğini bilsende :-)
    Fotoğraf yine harika.Güzel bir hafta sonu geçirmişsin.Bir hafta sonu sana konuk olayım bari ...
    Nilüfer

    YanıtlaSil
  4. Evet Daisy, biraz daha yoruma açmazsam bloğu , böyle gelecekler sana , ho ho ho...

    Sağol Zehra :)

    Neden olmasın, bekleriz Nilüfer. Fotoğraf makinanı da getirmeyi unutma.

    YanıtlaSil
  5. "Yaşamak o kadar güzel ki, sen umudunu yitirme yeter"

    bu cümleyi ben "yaşamak o kadar güzelki,sen umudunu yitirene dek" gibi okudum ilk başta :) fena da olmamış sanki? umutsuz bir insanın yaşadığı da söylenemez bence... insanları canlandıran umut öldüren umutsuzluk...

    YanıtlaSil
  6. buarada sayfan çok hoş fırsat buldukça diğer yazılarını da okuyacağım...saygılarımla

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Gökhan, hoşgeldin. Senin dediğin gibi de yazılabilir tabi, haklısın, umutsuz yaşamak, yaşamak olmuyor bence de.

    YanıtlaSil
  8. Pehhh diyorum sana pehh...

    Yaşamak güzelmiş..
    Pehhh

    Umudumu hiç kaybetmedim ama umutlu iken bile yaşamanın öyle dediğin kadar güzel olmadığını biliyorum..

    YanıtlaSil
  9. gökyüzünden ışığın denize doğru inişi bana da yukardan gelen bir umut ışığı havası estirdi:))

    YanıtlaSil