Bu Nedir?

Mayıs 26, 2006

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Günaydın canım.Ne olduğunu biliyorum ama söylemem:))

    YanıtlaSil
  2. Kabak çiçeği, ya da kavun, karpuz.

    Bildim mi?

    Handan, çok mutluyum, oğluşun ateşi düştü sabaha karşı, ateş düşürücü,kompres ve bir de ter atmasıyla.

    İnşallah tekrarlamaz, beklemedeyiz.

    YanıtlaSil
  3. dolması şa'ane oluyor:)

    YanıtlaSil
  4. Aslı çok sevindim ateşinin düştüğüne, sıcakta ateş düşürmek de zor oluyor.

    Gaia, öyleymiş, ben hiç yemedim, ama tarif alıp yapmayı düşünüyorum bu sene :)

    YanıtlaSil
  5. Evet dolması harika olur :)Yalnız dolma yapmak için çiçeğin en açık olduğu zaman sabahın erken saatleriymiş , o vakit toplamak gerekirmiş diye duymuştum.Doğruysa tabi...

    YanıtlaSil
  6. Evet çiçeği gerçekten de sabahları en açık şekilde oluyor, sonra kapanıyor. Yok yok bana dolmasını yapmak farz oldu :)

    YanıtlaSil
  7. tabii ki kabak bu, hiç bilmez olur muyum...az dolanmadık tarlalarda.

    YanıtlaSil
  8. bende tam kabak diyecektim ki herkes benden önce söylemiş bile. evet bu kabak hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil
  9. Geç kalmışım yine :-)
    Evet kabak
    Nilüfer

    YanıtlaSil
  10. demek ki kabak cicegi gibi böyle acılınıyormus...ama fazla acılmak iyi degil galiba, baksana dolma falan yapmak isteyenler cıkıyo.

    (gecmis olsun)

    sima

    YanıtlaSil
  11. Bencede kabak çiçeği.Çok güzel görünüyor.Bahçeye mi ektiniz yoksa? İYİ GECELER

    YanıtlaSil
  12. yaw yorum sayısını 13 görünce dayanamiyorum ben, blogun başına bi iş gelecekmiş gibi hemen yorum yazmak istiyorum... :)

    Günaydin bu arada.

    YanıtlaSil
  13. Hımm, evet kabaktı bu :)

    YanıtlaSil
  14. Ayvalık ta Akten teyzecim var benim.Kabak çiçeğiyle öyle nefis dolmalar yapıyor ki sormayın gitsin :D

    YanıtlaSil