İnstagramda Yaptığım Reelslerden Bir Tutam

Eylül 02, 2023







 















Oradakiler buraya taşıyamıyorum şarkıları kullanamadığımdan ama buradan oraya linl vermeyi giç denememişim, bakalım olacak mı ?

Fotoğraflara tıklayıp gidebilirsiniz :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Resimleri görünce aklıma geldi bu sabah istanbula gelirken güneşin doğuşunu otobüsten izledim, aklıma sen geeldin erken kalkıp sen bu işi gerçekleştirdiğin için şanslısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündoğumu izlemek gerçekten de insanın ruhuna çok iyi geliyor Özlem. Günbatımları hüzün verirken gündoğumlarının umutlu bir yanı var :)

      Sil
  2. şerbet mi o ah ne güzel bişey yaa şerbethler :)

    YanıtlaSil
  3. Danslı reelslerin çok keyifli ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Derya :) Dans etmek çok iyi geliyor bana.

      Sil
  4. Linkler çalışıyor. :D Ama ilk reelsa giden resimdeki tabakta kaldı aklım, müthişşş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O tabaktan iki tane sipariş vermiştim karavan için, tabakları eve bıraktılar, oğlanlar bizim başımız kel mi deyince hemen aradım, arabalarında varmış, iki tane daha getirdiler. Baktıkça mutluluk veriyorlar bize :) Masa örtüsünü de arkadaşım yaptı. O harika desenler onun sanatı, kumaşa baskı yaptı benim için. Yastıkları da gelecek yakında.

      Sil