Eylül Meydan Okuma 6

Eylül 06, 2023

 6- Şunu görmeden/yapmadan ölmek istemem, dediğiniz şey nedir? 

Şu aralar Stray Kids konseri görmeden ölmek istemem :D 

Hahaha ay oğullarımın mürüvvetini görmeden mi deseydim. Amaaan . Evlensinler de göriim diye bi derdim yok anacım. Ayaklarının üzerinde durduklarını görmek istiyorum sadece. İlk maaşları ile bana altın bilezik alsınlar.. Ay istemem tabi yemeğe götürsünler , konsere felan götürsünler , gezmeye götürsünler :D (Mesaj alındı mı gençler :)





Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. bilezik iyiymiş dur bunu dillendirmek lazım ahahahah yok ama ya konser olayı güzelmiş kii ben de yemeğe fitim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :D Güzel bir yemek harika olur gerçekten de :)

      Sil
  2. O da ayrı bir duygu yaşatır insana. Çocuğun büyümüş,eli ekmek tutar olmuş da anasını yemeğe götürüyor.
    Hadi hayırlısı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de ne güzel olur. Şu an heyecanla neyi bekliyorum biliyor musun, Metehan döndüğümde ben de artık yemek yapacağım dedi, arada benden başka birisinin mutfağa girmesinin mutluluğunu yşayacağım sanırım :)

      Sil
    2. İnsan bir gururla izler değil mi yemek yaparken.
      Sonrası mutluluk zaten

      Sil
  3. Hayatımda gördüğüm en güzel annelerden birisin. Senin bazen hikayelerini ve paylaşımlarını görünce hep bunu düşünürdüm. İyi bir anne ve baba belki tam olarak değil ama genel anlamda çocuğun geleceğini şekillendiren en büyük etken. Çocuk olup, kızın olmak isterdim ama artık büyüdük, yaş da aldı başını gitti ama öyle işte. Neyse Allah güçlü ve ayaklarının üstüne bastıkları o güzel günleri de görüp keyfini yaşamasını nasip etsin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım canım canım :) Ne sıcacık bir yorum, kocaman öptüm seni. Amiinnn.

      Sil
  4. İlk maaşlar alınınca bir Stray Kids konserine götürsünler o zaman canım aaa. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay onu o kadar bekleyemem, başka konserşere götürsünler :D

      Sil
  5. İlk maaş alına, anneler konsere götürüle! Sevdim bu fikri :)

    YanıtlaSil
  6. Benim kuzenim de çok seviyor bu grubu. Kore dizilerini izlesem de grupları pek bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı bir grup, müzikleri de harika kendileri de şeker :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Bu sene rekor kırıyorum sanırım. Hali hazırda gideceğim üç konser biletim daha var :)

      Sil