Eylül Meydan Okuma 18

Eylül 18, 2023

 18- Söylemekten kaçındığın kelimeler var mı? 

Olumsuz , felâket tellalı cümleler kurmayı hiç sevmem, söylemem, bizimkiler söylerlerse de benden zılgıt yerler.

Bir de Can emekli olup da İstanbul'a ilk geldiğimiz günlerde işe girmek için bekleyip dururken "Geç olsun da güç olmasın" sözünden nefret edip "Tez olsun kolay olsun" a çevirmiştim :) 


Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. tez olsun kolay olsun u sevdim, bende kullanıcam.

    YanıtlaSil
  2. hihi ben de çok sevdim bu deyimi. olumluya programlıyoruz işte beynimizi, olumluları cımbızla çekip almak zorunda kalsak bile <3

    YanıtlaSil
  3. Ayyy güzelmiş bu söz, bende bu sıralar yaşadığım bir durumla ilgili hayırlısı neyse o olsun diyordum sürekli. Arkadaşım da hayırlısı neyse o olsun ama kolayından olsun. Bazen hayırlısı da pek zor olabiliyor dedi. Ona da hak verdim. :D

    YanıtlaSil