Eylül Meydan Okuma 10

Eylül 10, 2023

 10- Bloğunuzun başkaları tarafından okunduğunu bilmek size nasıl duygular yüklüyor? 

Bloğu yazmaya başladığımda biri üç biri altı yaşında iki çocuğumla, İzmir'de lojmanda oturuyordum ve kendimi kaybetmiştim. Bu blog bana yeniden yazma enerjisi verdi, yalnız başıma evde durma psikolojisinden çıkarıp bir çok insanla birlikte olduğumu hissettirdi. Bloğumun başkaları tarafından okunması tabii ki beni çok mutlu ediyor zira bloğa yazmamın amacı bu, aksi halde gider bir deftere yazardım. Aklımdan geçenleri buraya aktarırken kendim gibi bir çok insanla yolumun kesişip hayatıma onların girişiyle daha da zenginleştim. İyi ki varsınız. 


Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Yolunuz açık - okuyucunuz bol olsun... :)

    YanıtlaSil
  2. Sen de iyi ki varsın arkadaşım, uzun yıllar burada bulunman dileğiyle..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sen de iyi ki varsın, ama sahiden iyi ki varsın. 🤗🌺

    YanıtlaSil
  4. yorumlaşmak çok tatlııı çok heycanlıı :)

    YanıtlaSil
  5. Sende iyiki varsın. Yazdıklarınla yalnız olmadığımı sayısız kez hissettirdin bana.

    YanıtlaSil
  6. İyi ki varsın, iyi ki yazıyorsun :) Sen hep yaz, biz hep okuyalım.

    YanıtlaSil
  7. Bizim hayatlarımıza da enerji getiriyorsun Handan. Özellikle çocuklar küçükken bana birkaç öğüt / nasihatin olmuştu, hatırlamazsın ben bile unuttum ama öyle iyi hissetmiştim ki, tam o anda hedef atışı olmuştu, onu hiç unutmadım.. Deftere yazsan yine sen aynı hissedecektin belki ama bloğa yazdığın için bir başkasını rahatlattın, umut oldun, neşe oldun, bazen ders oldun Handan.... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana bir işe yaradıysa yazdıklarım :) Teşekkür ederim bu harika sözler için :)

      Sil