Eylül Meydan Okuma 21

Eylül 21, 2023

21-Şu an okuduğun kitaptan, dinlediğin şarkıdan, izlediğin filmden bir replik paylaşır mısın? 

Bugün okumaya başladığım kitaptan küçük bir alıntı :

"O kolay" dedi Jezrien yürüyerek uzaklaşırken. "Onlara en sonunda kazandıklarını söyleyeceğiz. Bu yeterince kolay bir yalan. Kim bilir ? Belki gerçekten de doğru çıkar."

Brandon Sanderson/ Kralların Yolu


Bu da son zamanlarda tekrar tekrar dinlediğim Stray Kids şarkılarından biri. Sözleri çok güzel.

"İhtiyacım olan tek kişinin kendim olduğunu artık anlıyorum"



Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. "İhtiyacım olan tek kişinin kendim olduğunu artık anlıyorum"
    Çok doğru bir söz...

    YanıtlaSil
  2. sanderson okumaya başlıycam işallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdiğim bir yazar, su gibi akıyor kitapları.

      Sil
  3. Yaa bende Brandon Sanderson okumak istiyorum ama...

    YanıtlaSil