Eylül Meydan Okuma 7

Eylül 07, 2023

 7- Çocukluğunuzdan hatırladığınız ilk şey nedir? 

Benim hafızam çok kötüdür, dolayısıyla pek az şey hatırlıyorum. Sanırım en eskisi, rahmetli Lâmi Dayım'la divanda oturuyoruz, evde başka kimse yok, korkmuşum biraz , dayım da bana " Merak etme ben bir bağırırım buradan , birisi gelmeye kalkarsa kaçar" diyor. 

Dayım 21 yaşında gencecik bir veterinerken bir köyden diğerine gitsin diye verdikleri at huysuzlanınca üzerinden düşmüş, belden aşağısı tutmuyordu. Ama haklıydı, davudi sesiyle bir bağırsa kim gelse kaçardı :) Nur içinde yatsın.

Hafızam çok kötüdür ama babacığım sayesinde küçüklüğümü çok iyi biliyorum. 

Haydi 1972 yılına gidip de iki yaşındaki Handan'la tanışın bakalım. Videoyu da beğenip allayın pullayın azıcık, zavallım öyle kalmış bi köşede :) (Tıklayınız)


Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. yaaa çok tatlısın , Allah rahmet eylesin her kim ki küçük bir çocuğun kalbine bunca güzel dokunmusa Allah merhamet etsin o sevgiyle

    YanıtlaSil
  2. ya senin böyle videolarını izledik de mi daha önce maşallah yaa :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir anı kalmış....

    YanıtlaSil
  4. Dayınızın ismi ne ilginçmiş. Videoya gittim ama sesliymiş yarın onu bir dinleyeyim, şimdi bebem uyuyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki yaşında geveze Handan sesleri :)

      Sil
    2. Ya ama çok tatlı, böyle birşeye sahip olmanız ne kadar güzel. :)

      Sil
    3. Babam çok meraklıymış, böyle bir sürü kaydımız var :)

      Sil