Eylül Meydan Okuma 1

Eylül 01, 2023

1- Kurtulmak isteyip kurtulamadığın alışkanlığın var mı?  

Bakalım bakalım.

*Çok çabuk sinirlenmek.

*Aklımın fikrimin yemekte olması.

*Yanlış yaptığımda kendime çok yüklenmek.

* Dudaklarımı yolmak. 

* Herkesin sorumluluğunu üstlenmek.

* Kendimle ilgili konularda aşırı tembel olmak.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Hımmm. Bazıları alışkanlık değil de mizaç kaynaklı "huy" gibi geldi bana :) Alışkanlık deyince günde 10 fincan kahve içmek, çaya 5 şeker atmak gibi şeyler düşünmüştüm ben :)

    1 ve 2 bende de aynı maalesef; 3 eskiden öyleydim artık değilim. 5 için az farklı bir durum bende var. Ortak yapılacak bir işte herkesten çok sorumlu hissediyorum, bir an önce herkesin üzerine düşeni yapmasını sağlamaya çalışıyorum. Yapmayana acayip gıcık oluyorum falan filan... Keşke bırakabilsek bazen ipleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, düşündüm düşündüm, kötü alışkanlığım yokmuş, ben de azıcık kıvırtarak yazdım Manxcat:D

      Bırakabilsek harika olacak da bırakınca yine kabak bizim başımıza patlayınca yine ipleri ele almamız gerekiyor sanki. Gerekmese, rahatsız olmasak, umursamasak :)

      Sil
  2. Ciddi, sanki bende çabuk sinirlenen biriyim sanki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlenmeden önce böyle değildim sanki :D

      Sil
  3. Ayy son üçüncüye bende katılıyorum. Benimde yaptığım şeyler ama kurtulma listemde ilk sıralarda kendilerine yer bulamamışlar.

    YanıtlaSil