Eylül Meydan Okuma 23

Eylül 23, 2023

23- Yarın kendini daha iyi hissetmek için bugün ne yapabilirsin? 

Akşamdan mutfağı toplayıp bulaşıkları halledip yatabilirim :D Sabah temiz mutfağa uyanmak gibisi yok.


Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Benim de aklıma ilk temizlik geldi. Niye böyleyiz acaba biz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etraf dağınık ve pisken keyif yapamıyoruz da ondan :D

      Sil
  2. Ben hep toplu bırakırım, çünkü annem bizi her an misafir gelir diye korkutarak büyüttü. Kaldı resmen üzerimde. :(

    YanıtlaSil
  3. Bazen mutfak biraz dağınık kalıyor çünkü ben erken yatıyorum sabah ortalıkta bir şeyler kalıyor. En sinir olduğum ekmek torbasının ağzını açık bırakmaları 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha, kendimi gördüm sende. Niye hep açık bırakılır o hiç anlamam ama hep açık kalır. Yiyeceksiniz öyle katır kutur diyorum bazen.

      Sil