Eylül Meydan Okuma 25

Eylül 25, 2023

25- Seni yüksek sesle ne güldürür? 

İsmimin anlamına uygun olarak sürekli kahkaha atan bir tipim zaten. Öyle nazik nazik gülemem :D Valla komedi filmleri hariç çoğu şey güldürür . En çok da  Can güldürür. 


En son şu karikatüre çok güldüydüm



Her gördüğümde kahkaha atıyorum yav.

Bir de şu



Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. :))) Erdil Yaşaroğlu'nun tüm karikatürlerine gülüyorum ben. Fanıyım adamın (hiçbi sosyal medyada takip etmeyen hayırsız fanı)
    Gülmek sana çok yakışıyor Handancım hep gül <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ismini bile bilmiyormuşum, ayıpladım şimdi kendimi .

      Teşekkür ederim , hepimiz gülelim :)

      Sil
    2. bunlar onun değil ama :) eskiden leman / avni sonra öküz.. ne güzel zamanlarmış... daha mı çok gülerdik?

      Sil
  2. Hep gül :)
    Ben de karikatürlere çok gülerim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de kolay gülerim ama kolay da ağlarım 🙈

    YanıtlaSil