Bizim Can'ın Lafı Gediğine Koyma Halleri

Eylül 22, 2023

Sokaklarda dolaşıyoruz. Ama ben topalladığım için çok yavaşım tabi. Çocuklar önden giderken dönüp hadisenize gibilerinden bakıyorlar. Aramızda şu diyalog geçiyor.

Can :Biz yaşlıyız , yavaş gidiyoruz.
Handan : Hayır bi kere yaşlı değilim, sakatım, yürüyemiyorum.
Metehan: Yürüyemiyosun ama her yere yürüyerek gideceğiz diye inat edip bizi dolaştıran da sensin.
Can: Çünkü kafadan da sakat.

Puhahahaha. Adama bişey de diyemedim, haklı gibi geldi. Topallaya topallaya on sekiz bin adım atıp, her yere yürüycem diye tutturan benim.

Ha, bu arada önümüzdeki ayki tatilde beni Çin Seddi'dine götürmeye karar verdiler, zira baktılar ben artık yürümekte bayağı zorlanıyorum , biraz daha götürmezlerse tekerlekli sandalye ile taşımak zorunda kalacaklar :D

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. aaa çin seddi ni merak ediyon yaniiii öyle mi* :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Handan beni güldürdün. Sevgiler. Sen Çin seddine 'de bu durumda gidersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Topallaya topallaya giderim valla, yeter ki gideyim :D

      Sil
  3. Çin Seddi fotoğraflarınızı merakla bekliyorum. Ne güzel enerjini herkese geçiriyorsun işte, bence sevinmeliler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, kim bilir, bir gün o da olur belki :)

      Yürümeyi sevmeyenlere acı veriyor olabilirim ama o da onların sorunu :D

      Sil
  4. Yaaa Çin mi diye kalp kalp kalp oldu gözlerim şu an ama eminim siz yok ben ayaklarımla herşeyi hissedeceğim diye orayı da tavaf edersiniz. :)

    YanıtlaSil
  5. Çin Seddi tatilini merak ettim şimdi 🤣

    YanıtlaSil