Eylül Meydan Okuma 28

Eylül 28, 2023

28- Utanç verici bir anda arkadaşına nasıl yardım edersin? 

Bu pek açık olmamış sanki. Utanç verici olay ne, nerede cereyan ediyor gibi bilimum soru belirdi aklımda. Bi şekilde yardım ederim de ne şekilde onu bu verilerle çıkaramadım hocam :D



Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Diğer arkadaşları da okudum, herkeste bir soru işareti belirmiş :))) Keşke bir örnekle anlat falan ekleselermiş soruya :)))) Misal arkadaşın suçlu ve utanç duyulacak bir şey yapıyorsa destek mi olursun hemen toz mu olursun gibi mi acaba? Toz oluyorsan zaten arkadaş sayılır mı ki bilemedim :))) Ay error verdik topluca.

    YanıtlaSil
  2. aradığınız soruya şu an ulaşılamıyor :D

    YanıtlaSil
  3. Ahahahaa kendi bloğumu okur gibi oldu 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı hissi yaşamıştım senin yazını okurken :D

      Sil
  4. Kimse yanlış anlamasın da, zorlama olmuş sorular sonlara doğru cidden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok genel sorulunca cevaplaması zor oldu :)

      Sil
  5. Gene de yardımcı olmaya çalışmanız da takdire şayan, soru bende koşarak uzaklaşma isteği yaratıyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, arkadaşımsa en kötü ihtimal beraber utanıcaz , başka yolu yok :)

      Sil