Eylül Meydan Okuma 5

Eylül 05, 2023

5- Hangi film? Niçin?  

Ben Senin Bildiğin Erkeklerden Değilim. Orjinal adı Je Ne Suis Pas Un Homme Facile. 

Özellikle erkeklere tavsiye ediyorum biz kadınların hayatını anlayabilmeleri için. 


Yalnız şu filmin adını bulabilmek için blogda gezinirken yeni seyrettim sandığım filmleri 2016 da falan izlediğimi gördüm, ne zaman geçmiş onca zaman yav. 

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Çok eğlenceli bir film gerçekten 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bile bazı şeylerin farkına varmamı sağladı. Ne çok dayatılan şey varmış :)

      Sil
  2. Dur akşam seyrettireyim benim beye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyrettir seyrettin, Can homurdandı izlerken :)

      Sil
  3. Eşime göstereyim de birlikte izleyelim:))

    YanıtlaSil
  4. Hemen bakayım ben de. Duymamıştım daha önce adını. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. erkeklerin anlayabilecegi filmi ? :)

    YanıtlaSil