İstek Şarkı Alıyorum Efeeem

Ocak 31, 2020

Şarkı falı yapacağım ama hiç şarkı gelmiyor aklıma, hadi istediklerinizi yazın :)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Baharı bekleyen kumrular gibi:)) Bülent Ersoy'dan olsun. (Ben Türkçe istedim,sorun olmasın);)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye sorun olsun youtube da olduğu sürece . Hem ben sanat müziği ile büyüdüm :)

      Sil
  2. 1- Can't take my eyes off you
    2- Unchained Melody

    Yıllar öncesi... Eşimle flört dönemimiz, bu şarkılar favorimiz :) 14 yılı deviriyoruz hâlâ arasıra birbirimize mesaj atarız şarkıların sözlerini :) şarkılar eskimiyor ama keşke ilk günkü heyecanlar da aynı kalsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unchained Melody beni de zamanda geri götürdü. Can ile ikinci ya da üçüncü buluşmamız, Rumeli Hisarı'na girmişiz. Surların üzerinde biz dans ederken ben bu şarkıyı söylüyorum :) Oyyyy, sene 91 :D Geçen bin yıl :D

      Sil
  3. Benden de HIM__Gone With The Sin gelsin o halde. Lise yıllarıma gideyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman seni de lise yıllarına götüreyim Giz :)

      Sil
  4. Sandy/John Travolta
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  5. a-ha - Take On Me

    Şarkıyı ayrı klibini ayrı severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgiç de bayılıyor o videoklibe :) Benim için on beş yaşıma dönüş demek :)

      Sil
  6. alex and sierra, little you do know :)

    YanıtlaSil
  7. mabel matiz / yaşım çocuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niyeyse hiç yıldızım barışmadı Mabel Matiz'le, dur dinlemeye çalışayım bunu.

      Sil