Dün Yolumu Korudan Geçirdim

Ocak 06, 2020








Her fotoğrafa seksenlerden aşk şarkısı sakladım. Birisine tıklayıp alabilirsiniz şarkınızı :)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Laura Branigan-Ti Amo :) Herkes onu mu seçecek acaba? Çünkü kuş çok güzel çıkmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuş o minik ağacın üzerine konmuştu Sezer. Tam ben deklanşöre basarken uçarak bana bu pozu verdi. Kaçırdım zannettim ama yakalamışım, mutlu oldum :)

      Sil
  2. Ya tıkladım ve çıkan şarkıyı da filmi de çok severim
    <3 <3 <3 "The Time of My Life" <3 <3 <3

    Fotoğraflar ve şarkılar için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Alıçların olduğu resmi tıklayayım dedim, I Will Always Love You çıktı, çok eskilere götürdü beni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanda yolculuk yaptım ben de bu şarkıları hazırlarken Duo :)

      Sil
  4. Ben cok sevdim bu uygulamanı, çalıp alıp blogevimde kullanabilirmiyim :) En sevdigimimde buldum zaten tek tıklamada "Leonard Cohen - Dance Me to the End of Love"

    YanıtlaSil
  5. Ayy ne güzel yapmışsın :). Harika fotoğraflar çıkmış <3. Benim bahtıma da I will always love you çıktı :). Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  6. Tabiiki hepsine bakıp dinledim ama favorim Chris de Burgh, eline sağlık
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki dinlemelisin Çenebaz :) En sevdiğim şarkılarından.

      Sil
  7. hepsine tek tek bakıp en tatlısını seçtim dance me to the end of love

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel resimler. Bizde de kar yok henüz ama çok soğuk. Kısa yürüyüşler yapabiliyorum dışarda gerisi evde ancak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç gündür bayağı yağıyordu ama bugün açtı hava sanki Derya, bizde hâlâ yürüyüş yapılabilir.

      Sil