Koş Handan Koş

Ocak 30, 2020

Saati yediye kurup yattım, spora çıkmadan önce mutfağımı toparlarım diye düşünüyordum. Zira evde geçireceğim gün diye plânladığım dünde bir arkadaşımla Kadıköy'de buluşup, diğerinin sünnet olan oğluşlarının duasına gittim. O arada evden çıkarken günlük güneşlik olan hava bardaktan boşanrcasına yağmaya başladı, taksi tutma hayallerim sulara gömüldü, bütün suyu çeken paltomla üç vasıta değiştirip bir sürü de yürüdüm. Gece keh küh öksürüp durdum sonuçta.

Yarın Bilgiç'in arkadaşları gelecek. Öncesinde macn cheese yapacaklarmış. Cumartesi evi temizlemem lâzım, pazar sabahı kahvaltıya misafirim var.

Bu bilgiler ışığında biyonik kadın olmadığıma karar verdim. Yürüyüşü de pilatesi de iptal ettim. Evde durup işlerimi halletmeyi hayal ediyorum. Gün ışıyana kadar da kalkmayacağım :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Günaydın sen halledersin. kolay gelsin. öptüm hülya

    YanıtlaSil
  2. Günaydın, önce sen sıcacık zencefilli ballı bir ıhlamır sonra işler kuzuşumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Hatice. Neyse boğazım çok kötü değil, sadece gıcık yaptı. Yine de ıhlamur fikri pek cazip geldi :D

      Sil