Yat Kalk Yat Kalk

Ocak 05, 2020

Sabah dörtte kalkıp Metos'a kahvaltı hazırladım. Arkadaşlarıyla geziye gitti.

Beş buçukta yattım yedi buçukta kalkayım dedim. Baktım olmadı saati üçüncü kere kurup sekiz buçukta kalktım. Bilgiç'e kahvaltı hazırladım. O japonca kursuna gitti.

Peşinden ben çıktım, para çektim, anneme uğradım. Simit aldım.

Şimdi Can'ı kaldıracağım. Kahvaltısını hazırlayıp onu işe yolcu edeceğim.

Bir pazar günü için fazla hareketli değil misin bebeğim. Bu ne yaaa :D

Sonrasında duaya gideceğim. Dün süsleri kaldırdım ama ütü bitmedi onu bitirip evimi süpüreceğim falan.

Hayalimde yarın sıkı tembellik etmek var.

Hadi inşallah.


Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. 2 gündür evdeyim. Hiçbir şey yapmıyorum. Çamaşır sepeti doldu, taşıyor; evde yemek yok; dolapta kıyma köfte olmak için beni bekliyor; gitar dersinde öğrendiğim parçayı çalışmam lazım; Ağaç Ev Sohbetleri için haftanın yazısını düzenleyip göndermem lazım; çok sevdiğim bir hocam haftalardır okumam için bir sürü kitap gönderdi ama elimi bile sürmedim, bir yerden başlamam lazım. Yapılacaklar daha uzayıp gidiyor ama ben sadece uzanıp aynı şarkıları tekrar tekrar dinlemekten başka bir şey yapmak istemiyorum. Hadi hayırlısı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada lâzım öyle zamanlar Manxcat, iyi geliyor ruha.

      Sil
  2. Kolay gelsin Handan'ım.

    YanıtlaSil
  3. Blogların bir özelliği de paylaşımlardan mutlaka bir anahtar keliem buluyorsun. Ya da bu kelime nasıl oluyor da seni buluyor; Dua... Dua sadece elleri semaya açım yalvarıp yakar mak mı!.. İçinde taşıdığın har olumlu duygu, düşünce ve eyleme geçme dua niyyetine. İyi bir dilek tut, kendin için, Çocukların ve ailen için, ülken ve bütün insanlık için. Bir dilek tut börtü böcek için, arı kelebek için, bu soğukta sokakta yaşayan kediler, köpekler, sokak çocukları için. Bir dilek tut onu binle çarp Can'a can katması için, Dua yerine geçsin vesselam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, ben de aynı fikirdeyim. Benim dediğim vefat eden yengemin kırkı duasıydı. Ama hayatımızda her nefes dua olabilir bazen. Yürekten gelen bir gülümseme, sessiz bir gözyaşı, kocaman bir sarılış bile.

      Sil
  4. Pazartesi en bi güzel tembellik günüdür 🤗

    YanıtlaSil
  5. Kolay gelsin. Saglik olsun, hepsi halledilir.

    YanıtlaSil
  6. 3 erkekli evde yaşamak zor ya

    YanıtlaSil
  7. Kolaylıklar diliyorum. Umarım yarın güzelce keyif yapıp, dinlenirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Akela, yok dün ancak ütüyü bitirince süpürme ve temizlik bugüne kaldı :)

      Sil
  8. Sen bu evin erkeklerini fena alıştırmışsın. Kendileri kalkamıyorlar mı? Sen olmasan işleri sakat:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu sabah kalkması benim isteğim. Onlar işe, okula giderken uyuyor olmak pek uymuyor bana. Sabah kalktıklarında sıcak çayları olsun, iki muhabbet edelim öyle gitsinler istiyorum. Ama onun dışında cidden çok tembeller.

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Hep o pikaçu ile başlayıp yugioh ile devam eden çizgi filmler yüzünden. Tabi şimdi adları anime oldu felan :)

      Sil
  10. Bende evde yatmak istiyorum. Eskişehir'de fena kar yağışı var. Ama biz işteyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde de olsa o kar yağışı Beyda :)

      İyi hissettirecekse ben de yatmıyorum, ütüyü bitirebildim sadece, ev temizliği beni bekliyor. E bunun yemeği de var falan.

      Sil
  11. günaydın mutlu bir hafta olsun :))

    YanıtlaSil
  12. Tembelliktemisin merak ettim :)

    YanıtlaSil
  13. Pazar günü yoğunluk pazartesi tembellik. Bu işte bir terslik var sanki :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev hanımlarının pazartesisi güzeldir :) Bi de bizim evde pazar falan yok, herkes yine işinde gücünde :)

      Sil