Nostaljik Pazartesi

Ocak 13, 2020

Ben kayaktaysam şu yazımın yeniden okunma zamanı gelmiş demek ki :)


Sonra dönüp fotoğrafa tıklamayı unutmayın :) Sonuncu kırmızılı tam benim ilk kaydığım zamanlardaki halim :D

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. Ahahah en azından sen öğren işsin ben şimdi burda hiç kaymamış bana kocacığımın snowboard öğretmeye. Çalıştığı günü anlatsam var yaaa o gün hala boşanma avukatında nasıl bitmedi bilmem seviyorum başka açıklamasın mümkün diil olamaz

    YanıtlaSil
  2. :)) Hatırlıyorum ben o bi öğrenip hemen döneyim yazını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe, fotoğrafa tıklayıp videoyu da izledin mi , tam öyle kayıyordum :D

      Sil
  3. hiç kaymadım Handancım merak ediyorum :)
    keyifli vakitler diliyorummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakma söylenip durduğuma en eğlenceli sporlardan birisi Baharcım, umarım sen de denersin bir ara :) Ama ilk başlar tam anlattığım gibi olacak :D

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi tatiller, karınız kaymak, güneşiniz bol olsun.. :) Ben daha çocukken başladım ve millide falan yarıştım bir süre, o zamanlar sporu çok ciddiye alıyordu hocalarımız, kayağı spor ve keyif olarak yapmak farklı deneyimler.. O nedenle; iyi eğlenceler! <3

      Sil
    2. Ne yazık ki karımız yok Deniz, yapay karla buz karışımı pistte ayakta kalmaya çalışıyoruz. Napalım, bu da böyle bir macera olsun.

      Çocukken başlamak hem de spor olarak yapmak bambaşka bir deneyim gerçekten de geç yaşta başlayınca benim tek derdim düşmeden pisti tamamlamak oluyor, düşme korkumu atamadım üzerimden :D

      Sil
  5. sonunda düşmeyeydin iyiydi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle videodaki ben diilim. Ben çok daha artistik düşüyorum zira :D

      Sil
  6. Ay, o yazıyı kaçırmışım ben. Çokk eğlenceliymiş:))
    Yok canım, kırmızılıya benzer yanınkalmamıştır:D Artık profesyonelliğe doğru yol almışsındır Handan. İyi tatiller:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tırsıklığım ve sakat eklemlerim yüzünden pek profesyonellikle alâkam yok ama o kadar spastik durmadığımı umuyorum artık Zeugma :D Ve fakat ilk seneler tamı tamına öyleydim :D

      Teşekkürler :)

      Sil