İyi ki Doğdun Canım Annem

Ocak 09, 2020

Anneciğim sağlıkla, huzurla, mutlulukla nice güzel yılların olsun.

Bir de bol sarılmalı ve kahkahalı olsun, yapbozun bol olsun, bulmacaların çabuk dolsun, kitapların yanıbaşında dursun, bir de kayakla atlamada madalyaları senin tuttukların alsın, Fenerbahçe maçlarını hep kazansın, bir de yeni şiirler yazasın, fotoğraf albümlerine güzel fotoğraflar katasın. Bir de kocaman öptüm işte :D


Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Tüm kalbimle nice mutlu yaşlar dilerim...

    YanıtlaSil
  2. Sevdikleri ile birlikte mutlulukla, sağlıkla nice yılları olsun.

    YanıtlaSil
  3. Mutlu yıllarınız olsun birlikte.. :)

    YanıtlaSil
  4. O güzel Anneciğine selamlar sevgiler olsun daha nice güzel ömürlere inşallah doğum günü kutlu olsun....🎈🎂😊❤nice güzel yıllarınız olsun inşallah güzel kadın 😘 sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Halide Hanım'a sağlıkla gelen, keyif ve huzurla dolu nice yıllar dilerim.
    Gülen yüzünüz hiç solmasın:)

    YanıtlaSil
  6. Mutlu yaşlar dilerim kıtap sever teyzeme

    YanıtlaSil
  7. Bir doğum günü kutlama yazısı ancak bu kadar güzel olabilir 🤩😍🤩😍 Nice güzel seneler dilerim ben de :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel temenniler böyle... Annenize nice güzel yaşlar diliyorum.:)

    YanıtlaSil
  9. Ben de annene mutlu yaşlar dilerim, saygılarımla elllerinden öperim.

    YanıtlaSil
  10. Annem de ben de hepinize teşekkür ediyoruz :)

    YanıtlaSil
  11. Hep birlikte güzelliklerle dolu nice yıllarınız olsun inşallah, sevgiler 🤗🎂✨🎉💐

    YanıtlaSil
  12. Çok hoşsunuz maşallah.Mutlu yıllar diliyorum anneye, hürmetler.

    YanıtlaSil
  13. Nice nice yıllara annecigine sevgiler 😍

    YanıtlaSil