Kitap Salı

Ocak 28, 2020

Koca hafta tenis maçı ve buzpateni izleyerek geçince. Üzerine bir de gezme tozmaları ve misafir ağırlamamı sayarsak, bir kitabı bitirmiş olmam bile mucize bence :)



"-Allah'ın varlığına inanmasam,  O'na seslenmezdim!
- Bu üslupla mı?  diye alay etti kadı.
- Dolaylı üsluplara sultanlarla ve kadılarla konuşurken başvurmak gerekir. Rab'le konuşurken değil. Allah büyüktür, bizim o küçük pozlarımız ve laf cambazlıklarımızla işi olmaz O'nun. Beni düşündüren O'dur, o halde ben de düşünüyorum ve düşüncemin ürününü hiç gizlemeye çalışmadan sunuyorum O'na."

"Sevmeyi bilmiyorsan şayet, neye yarar güneşin doğması ve batması?"

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Fransızca bileydik de şu adamı yazdığı gibi okuyaydik

    YanıtlaSil
  2. Yıllar önce okuyup beğenmiştim. Takrar okuyacaklarım arasında

    YanıtlaSil
  3. Uzun zaman önce okumuştum Semerkant'ı. Ne denli özlemişim Maalouf okumayı, şimdi fark ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan yetişemiyor ki bütün sevdiği yazarlara :)

      Sil
  4. Kitaplığımda okunmak için bekliyor. Hatta bütün öneriler o yönde olduğu için bundan sonra da Fedailerin Kalesi Alamut'u okuyacağım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu konuyla ilgili bir kitap daha okumuştum ama aklıma gelmiyor bir türlü :D

      Sil
  5. Bir ben okuyamadım bu kitabı 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci kısmına sıkıldım ama ilk kısmı iyiydi Derya.

      Sil