Çalışkan Çarşamba

Ocak 15, 2020

Scrabble oynadığımız şu anda yaşadığım aydınlanmayı hemen sizinle paylaşayım.

Ne zamandır kelime oyunlarında da çıkıyordu ama anlamına hiç bakmamışım.

Fak.

Kapan,  tuzak demekmiş.

Faka basmak da ne demek anlamış oldum böylece.

Şimdi oyunuma döneyim.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Bulmacaları sevenler bilir :)

    YanıtlaSil
  2. hahahaha :)))))

    bende bunu kelime oyununda keşfetmiştim ve çok şaşırmıştım niyetim de o kadar pis değildi ki ayrıca :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napalım kelimeyi ararken her kombinasyonu deniyoruz Mel :)

      Sil
  3. Direkt ingilizcesi geldi ya aklıma, yani okunuş olarak:D... Bölümümden dolayı ingilizce düşünür olduğum için :D
    Bilmiyordum anlamını, öğrenmiş oldum, thanks:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep o ingilizcesi yüzünden arada kaynıyor güzelim kelime Zeynep :)

      Sil
  4. Seviyorum senin bu bilgi şıptırtmalarını, bilmiyordum bak ben de...

    YanıtlaSil
  5. Hani bi şarkısı bile vardı Emel mi söylüyordu : "Bastın faka bastın beni fazla hafife aldın... " falan filan diye deam ediyordu :)) Onu da duymamışsın demek :) 90 lara ait bi şarkı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faka basmak deyimini biliyordum Bilge, her zaman kullandığımız bir şey de fak kelimesini hiç düşünmemişim :)

      Sil
  6. Bulmaca sever biri olarak fak'ın tuzak olduğunu biliyordum da bu kelimenin faka basma deyimi ile ilişkisini hiç düşünmemiştim. İnsan 58'inde bile bir şeyler öğreniyor. Sağol Handan
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  7. Bunu ben de bilmiyordum. Sayende öğrenmiş oldum. Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  8. Aa ben de bilmiyordum ☺️

    YanıtlaSil