Şarkı Falı

Şubat 01, 2020

Fotoğraflara tıklayarak şarkını dinleyebilirsin :) Her telden var :D

Şarkı ismi verenlerinki de aralarda karışık, bakalım kaçıncı denemede bulacaklar şarkılarını :D























Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Gone with the sin ilk çıkan yarın daha bir karıştırırım ben fotoları 😁

    YanıtlaSil
  2. Wow bana da Gone With the Sin çıktı :D HIM en favori gruplarım arasında:) Diğerlerini de dinliyorum şimdi

    YanıtlaSil
  3. Athena-Kime ne çıktı. Klibi izlerken bateride Burak'ı gördüm ve Kurban grubunu düşünürken buldum kendimi. Kendi önerdiğim şarkımı bulamadım ama sevdiğim gruptan izleri buldum. :)

    YanıtlaSil
  4. Ama fotoğraf seçemedim ki! Hepsi birbirinden güzel 😳

    YanıtlaSil
  5. I love you baby 🎶🎶🎶
    Zor olsa da seçtim ve şansa bakın ki kendi şarkımı tutturdum :)

    YanıtlaSil
  6. Saçma gelecek belki ama ben hala şu şarkı bana gelsin yapıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye saçma gelsin, ben de öyle yapıyorum :)

      Sil
  7. Kendi şarkımı 4.de buldum. Çok teşekkürler. Çok heyecan yaptım. Eskiden radyodan şarkı isterdin, çalarlar ve adını okurlardı, aynı öyle hissettim
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  8. son denememde buldum asdssdsas bu kadar bahtsızlık olur

    YanıtlaSil