Silver Linings Playbook (Romantik Film Etkinliği 7)

Ocak 06, 2020




Etkinliğin süresi bitti mi emin değilim ama bu akşam listemden bir film daha izlemeyi başardım.

Biri bipolar biri nemfomanik bir adamla bir kadının hikâyesi. Eşini birisiyle ilişki halinde basınca adamı öldüresiye döven esas oğlan,  hastaneden cezası bitince çıkıyor, tek derdi eşini geri kazanmak. Kadının da eşi ölmüş, o zamandan sonra birlikte olmadığı adam yok. Bu iki kişilik birbirlerine yardım ediyorlar bir şekilde. Kadının yıllardır katılmak istediği bir dans yarışmasına giriyorlar (Kadın mektuplarını eski eşine vermek karşılığında zorluyor onu)

Bu arada esas oğlanın babası kendisinden beter :D Takıntılı, bahis oynayıp duran bir tip. Robert  de Niro'yu çok severim zaten.

Klasik bir romantik film havasında değil film. Hayatta ayakta kalmaya çalışan iki insanın öyküsü gibi.

Oldukça sevdim.Genelde Jennifer Lawrance'de beni rahatsız eden bir şey var ama bu filmde çok hissetmedim.

İzlemediyseniz tavsiye ederim :)


Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Teşekkürler Handan :))

    YanıtlaSil
  2. Bu filmin dans sahnesi çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  3. Çok sevmiştim ben bu filmi. Başrol oyuncularını da çok severim. Hatta bir ara kitabını da mı okusam dedim ama öylece kaldı. Çok teşekkürler paylaşım için. :)

    YanıtlaSil
  4. Bu filmi ben de çok severek izlemiştim...
    Yaralar yaralı insanlarla sarılır gibi bir not almışım hatta :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akışı, hikâyesi çok güzeldi Şebo. Notun da güzelmiş :)

      Sil
  5. Bu filmi ben de sevmiştim. Jennşfer'ın en sempatik olduğu film bu olabilir. Diğer filmlerinden ben de çok hoşlanmıyorum. Bir de Passengers'ı sevmiştim ama onda Chris Pratt'in etkisi daha çoktu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onda da idare etmişti. Yalnız Xmen de çok kaba gözüküyordu, güzelim ilk Mystique'ten sonra hiç uymamıştı.

      Sil
  6. Ben jennifer i severim. Bakayım bu filme ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seversin bence bu filmi Derya . Film de, hatun da çok güzel zira.

      Sil
  7. Seyretmemiştim, not aldım ilk fırsatta izleyeceğim.

    YanıtlaSil