Yüksek Möğendisten Ev Hanımı Olunca:-)

Kasım 30, 2013

Allah sizi inandırsın, çocuk odasında düzenleme yapacağım diye, mevcut mühendislik, ergonomi, teknik resim, mukavemet gibi bilimum bilgilerimin hepsini kullanıyorum.

O kadar okudun da evde duruyorsun diyenlere duyurulur:-)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. :D ay çok güldüm. mesleki bilgiyi taze tutmak gerek iyi yapıyorsun.

    YanıtlaSil
  2. oturmadığına ben şahidim :)

    YanıtlaSil
  3. ahaha :D güldürdün beni ben ne olucam acaba ilerde merakla bekliyorum :D en büyük hedefim ev hanımı olup topuklularımı giyip güne gitmek :D

    YanıtlaSil
  4. Eldeki bilgiler boşa gitmesin değil Baharcım:-)

    Şahidsin değil mi Öziicim:-)

    Ha ha ha, ben de bir gün topuklularımı giyip ( Ay önce almam lâzım:) güne gitmek istiyorum Burcu :D

    YanıtlaSil