*****

Kasım 24, 2013

Önce annemle babam... Onlardan öğrendim elimi yüzüme götürmekten , insanlara güzel davranmaya kadar her türlü şeyi. Sevgi Öğretmenim , beş senemi birlikte geçirdiğim. Son zamanlarında ziyaret edip elini tuttuğum için kendimi şanslı hissetiğim. Naime Öğretmenim var, üniversiteye girdiğimi göremedi, içimde bir uktedir . Orta okul, lise, üniversite. Nice öğretmenlerim nice anılar. Okuldan sonra müfettişliğe başladığımda her şeyi öğreten üstadlarım.

Sadece onlar mı?

Arkadaşlarım, akrabalarım, komşularım, teyzeler, amcalar, çocuklar, markette gördüğum kişi, pazardaki satıcı, okuduğum blogların sahipleri....

Hepsine binlerce teşekkürler.

Öğretmenler gününüz kutlu olsun :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Bu yazinin altina imzami atabilirim Handan'cim, aynen benim icin de ayni seyler gecerli.
    Yani önce anne babayla basliyor hersey. Sonra hayatta insanin birsürü ögretmenleri oluyor, okul disinda da... bilerek ya da bilmeyerek, isteyerek ya da istemeyerek, tecrübe sahibi oldugum, bana ögrettikleri hersey icin tesekkür ediyorum ben de onlara:)

    Ama öncelikle tüm ögretmenlerin , bu meslegi layikiyla yapan o kutsal insanlarin ögretmenler günü kutlu olsun.

    Harika bir yazi olmus..

    YanıtlaSil
  2. guzel paylasim canim tesekurler ogretmenler gunu tum oretmenlerimize kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Bende üzerime alınayim. Ne mutu bana :)

    YanıtlaSil
  4. ben de bende
    any :)

    YanıtlaSil
  5. :) çikolatalar harika Handan abla... İçini yeyip paketi bıraktığında yenilmiş olduğu da anlaşılmıyor.

    YanıtlaSil
  6. Tesekkür ederim Ayşecim, öğretmenlerimizin hakkı ödenmez. Allah hepsine kolaylık versin.

    Sağol Edacım.

    Tabii ki üzerine alınmalısın Öziicim. Ve sen de Anycim. Öpüyorum sizleri kocaman.

    Afiyet olsun Aynurcum,boşları süs yaparız artık:-) Ben sınav dualarına başlıyorum,gerçi senin öğrencilerinin başarısız olmak gibi bir seçeneği olduğunu sanmam ya, destekten zarar gelmez:-)

    YanıtlaSil