°~°~°~°~

Kasım 21, 2013


Sabah yürüyüş yaparken bu ağaca bayılıyorum.Sanki dallarına yılbaşı süsü asılmış gibi duruyor. Güneş vursaydı daha belli olacaktï tabi:-)




Bu da eve dönerken çıkan güneşle beni gülümseten ağaç.


Sonra bir de aşağı baktım ki, burasï da bambaşka parıldıyor.

Günlerdir tam bahar havasi var İstanbul'da, evde durmamak lâzım...

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Sabah yürüyüşlerini özledim yaaa:((

    YanıtlaSil
  2. Tam zamanı Sevdacım, hava tam yürüyüş havası...

    YanıtlaSil
  3. Allahim, herbirsey bizim ülkemizde daha güzel sanki:) Su sonbahar bile daha güzel görünüyor orada. Günesli olmasi da daha bir güzellik katiyor tabii. Burada sürekli kapali, yagmurlu, gri ve basik bir hava hakim. Gicik oluyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Hem bloga ne yazacagimi bilemiyorum bazen, bak simdi senden esinlendim, ben de disarda yürüyüse ciktigimda resim cekip koysam ya diye gecti aklimdan simdi. Evet evet, bazen (oradaki kadar olmasa da) hosuma giden güzel seylerle, detaylarla karsilasiyorum, makinayi yanimda götürmekte fayda var sanirim:)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel olur Ayşecim, eminim bir sürü harika şey bulursun fotoğrafını çekip paylaşacak. Bekliyorum:-)

    YanıtlaSil