Afacan Beşler Gecesi

Kasım 08, 2013

Afacan üçlerin Afacan Beşler gecesi geldi:-) Sandviçler, kekler, kuruyemişler, şekerler sıralandı.İçecekler de.

Çatlayana kadar yenilip kitaplar okunup bitirildi. Yok, hepsini yiyemedik masadakilerin ama orada olduklarını bilmek güzeldi.

Başka güzel olan neydi biliyor musunuz, bu fikri ortaya attığımda benimle aynı keyfi alan çocuklara sahip olmam.




Bu arada, ilk defa şu kitabı ağzımız sulanmadan okuyabildik ya, oh be:-)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Bu faaliyetinize gercekten bayildim, tam benlikmis bu:)

    Ben de kücükken, okudugum kitaplarda bahsi gecen bazi yiyeceklere agzim sulanir dururdu, kitabi birakir mutfaga giderdim. Evet evet, ben hep bu kitaplar yüzünden bukadar obur oldum zaten, hep onlarin sucu! ;)

    YanıtlaSil
  2. Evet evet, çoktan zayıflaaaardım, sıfır beden olurdum çoktaaan.Ah bu kitaplarıııın gözü kör olsun:-)

    YanıtlaSil
  3. Hah Hah Ha ...
    any :)

    YanıtlaSil