Işıl Işıl Etraf

Kasım 29, 2013

Hava günlük güneşlik ve buz gibi. Tam en sevdiğimden :)

İlk defa bugün kış gelmiş dedim.

Ne kadar şanslı bir iklim kuşağındayız değil mi? Sürekli aynı mevsim olsaydı sıkılırdım ben, sürekli yağmur, sürekli soğuk, sürekli yapış sıcak... Iyk. Oysa özlüyorum mevsimleri. Kiminde bedenim dinleniyor kiminde ruhum. Bir bakıyorsun karakışın ortasında günlük güneşlik bahardan kalma bir gün. Bir bakıyorsun bunaltıcı yazın arasında yağmurlu bir nefes alımı...

Bugün güneşin ve soğuğun keyfini çıkartıyorum. Ve şükrediyorum soğuğun keyfini çıkartabildiğim için...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. canım selam , evet bugün biraz soğuk , ama tabi ki güneş her şeyi alıp götürüyor
    any:))

    YanıtlaSil
  2. Haklisin cok sansliyiz.bugun hava superdi burdada canim.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Any:-)

    Sizin oralarda sıcaktır buradan Mehtap:-)

    YanıtlaSil