Kasım 14, 2013

 
 
KENDİNİZ OLMA, ŞİMDİ, BURADA GERÇEK BENLİĞİNİZE BÜRÜNME ÖZGÜRLÜĞÜ ELİNİZDE VE HİÇBİR ŞEY BUNA ENGEL OLAMAZ.
 
R.BACH

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Bir facebook havasi seziyorum burada...aman diyim Handan'cim:)

    YanıtlaSil
  2. A ha ha Ayşecim, R.Bach'ın kitaplarından alıntılarla Aforizma diye bir kitap yapmışlar, ben de aldım. Ama sanırım ben sözleri asıl kitabın arasında seviyorum, böyle toplu halde hap şeklinde hazırlandığında ters tepiyor, dediğin gibi facebook havası oluyor:-) Benim facebook'um yok, kopyala yapıştırım da yok,bu kitap alıntısı anacım, kendime gaz vermeye çalışıyordum, gel gelelim hiç işime yaramadı zaten:-) Hatta bu konuyla ilgili sabah yazı da yazdıydım, sonra klavyedeki boşluk tuşunun sesine gıcık kapınca yarım kaldı, ben de sildim:-)

    YanıtlaSil