Boş Veeerrrr Demiş

Kasım 05, 2013

Aslında yakınacak olsam sabah akşam mutfak toparlamaktan bıktığımdan avaz avaz yakınabilirim. Ya da ütü yapmaktan.

Yakınacak olsam dağınık evimle başa çıkamamaktan yakınabilirdim. Ya da banyo temizlemekten.

Aslında yakınacak olsam pasaklı erkeklerimden yakınabilirdim. Çekilmeyen sifonlardan, yerdeki pis çoraplardan.

Yakınacak olsam her an bozulan eklemlerimden yakınabilirdim. Belime saplanan ağrıdan. En ufak bir işte ağrıyan bileğimden.

Bozulup duran musluklardan. Arka balkona konan kuşların pisliğinden. Kabaran duvarlardan.

Yok yakınmıyorum bu bahaneyle:)

Sadece hani sürekli olumlu şeyleri yazdığımdan bazen pek mükemmel görüntüsü çizmeye çalışıyormuşum gibi geliyor. Yok anacım öyle bir derdim.

Yakınarak bir yere varan görmedim ben. Musluğu tamir ettirirsin, mutfağı toplarsın, kuşlara kıyamadığından balkonun yarısını *ok götürmesini umursamazsın. Erkeklerinin gülümseten hareketlerini düşünürsün. Çamaşır ütülerken oturup film keyfi yaparsın.Ağrılarını bahane edip süpürgeyi bırakıp kitabına dalarsın.

Olmadı, arada çığlık atarsın şarkı söylüyor gibi yaparak, ağlarsın filmi bahane ederek. Her an gülemezsin elbet ama her an yakınmanın da bir manası yok.

Arada bırak dağınık kalsın.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Değil mi, sadece yakınarak ne geçmiş ki insanların eline... İnsanın bazen içi daralıyor, yakınıyor; ama sürekli şikayet etmek insanın moralini bozuyor, motivasyonunu düşürüyor.
    Mutlu olunacak şeyleri görmeyi bilmek lazım:)

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle Handancım :) ben de şimdi internetten ödemeleri yapabilmek için miniğin önüne koyduğum yün poşetini toplamaya gidiyorum mesela ama hiç yakınmıyorum :P

    YanıtlaSil
  3. Ben yakınma hakkımı kullanabilir miyim ?
    any :)))

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle Nesrincim. Tabii ki arada yakınıyor insan ama sürekli sürekli yakınmanin da gereği yok.

    Yakınma bak, bir dahaki yün siparişine kılıfın hazır, kendim için istiyorsan namerdim hayatım, kızımız bayılıyor bunları dolaştırmaya dersin artık Selencim.

    Any yavrum, sen hangi birine yakınacaksın, amaaan boş veeeer :-)

    YanıtlaSil