Ne Var Ne Yok

Kasım 25, 2013

Sabah biraz işlerim var, onlar biter bitmez koltuğa yapışıp kalkmamayı planlıyorum :) Bu arada okuduğum kitabı bitirip biraz macera kitabı serilerime dalsam çok güzel olacak.

Dün balkonda kısa kollu tişörtle oturabiliyorken bugün yağmurlu bir hava var İstanbul'da. İkisinden de keyif almak ne güzel :)

Bu sıralarda Doctor Who'ya sardım. Hem komedi, hem macera, hem de çıtır çerez gibi. Eski bölümlerini seyrediyorum peş peşe.

Çamaşır yıkamam lâzım. Neyse bu kısmı geçelim, yıkamam gerekmediği bir gün haber konusu olur ancak.

Ben yine rejime başlayamadım yaaa. Rejimine de , kilosuna da, biippp...

Neyse neyse, Bilgiç okula gitsin. Sonra ver elini koltuk.

Herkese günaydın.



Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. günaydın canım ,
    Ben de senin bildiğin klasik işe gel çalış moduna girmiş durumdayım , hafta sonu tahmin edebileceğin gibi son çalışmalar yapıldı malumunuzu oğluşumun sınavı var perş - cuma ,
    Bu hafta sonu sanırım büyük bir ohhh... çekeceğim belirsizlikler bittiği için sanırım ,
    şimdilik öptüm kocaman ,
    any :)

    YanıtlaSil
  2. Oy Allah kolaylık versin Anycim. Gerçi senin oğluşla benimki oyun oynuyorlar şu an, oğlan senden iyi durumda bence canım:-)

    YanıtlaSil
  3. bence de sorun da bu ya
    any :

    YanıtlaSil