Dün Akşam

Kasım 28, 2013

Oturduğum koltukta başımı bir kaldırdım. Mutfağın penceresinden gördüğüm manzara buydu.
 
Öğleden sonrasında simsiyah bulutlarla kaplı ve bardaktan boşalırcasına yağmur yağan bir günün böyle sonlanacağını düşünemiyor insan haliyle :)
 
 
 

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Iste Türkiye'nin bu durunmun abayiliyorum. Yagmur yagsa da, pesinden hemen günes acabiliyor. Burada bir yagdi mi mümkün degil acsin, en az bir kac gün kararir durur babasini satiim. Uyuz Almanya havasi! :)

    Ne güzel görünüyor günbatimi...

    YanıtlaSil
  2. harika bu anı kaçırmamana sevindim :)) çok romantik

    YanıtlaSil
  3. Sabah hava günlük güneşlikti Ayşecim, hatta çamaşır yıkadım, astım. Öğlen karardı karardı, şimşek, yağmur. Çamaşır topla, içeri al vs. Akşam güneş batarken de manzara buydu. Bir günde dört mevsim gibi:-)

    Ben de sevindim Mervecim,romantikti gerçekten:-)

    Hayatın minik güzellikleri Mehtapcım.

    YanıtlaSil
  4. Bende dün neler yakaladım yağmur sonrası muhteşemdi :) Harikasın çekimler başarılı...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Öziicim. Yağmur sonrası güneş fotoğrafları başka güzel oluyor değil mi?

    YanıtlaSil