Kendi Kendime Yazıyorum...

Kasım 22, 2013

Bazen yazılarımı çok yorum alan birisinin bloğunda isim vermeden yayınlatsam acaba biraz yorum yüzü görür müyüm diye düşünmüyor değilim hani :-)

Sessiz sakin kendi kendime yazıp okuyacaksam, ay ben defterime de yazarım yazıları, ne gerek var buraya anacım.

Şimdi zahmet olmazsa günaydınları alayım canlarım. Geç gelenler bir "merhaba" da diyebilirler :)

Bugün yaşasın cuma, keyifli bir güne açılsın sabahımız...



Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. canını seveyim cumanın:)
    yaşasın
    günaydınn:)
    hep okuyorum ki ben senii

    YanıtlaSil
  2. günaydın
    any :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa, Any de gelmiş, günaydın :)

    YanıtlaSil
  4. ben yoruma gönder tuşuna başmış mıyım ben de göndermedim sandıydım :))))

    any :)

    YanıtlaSil
  5. ay kelime anlamsız olmuş , tam gönder tuşuna basacakken telefon çaldı , ok dedim mi demedim mi diye anlamamıştım,
    yoksa günaydın yazıp yazıp göndermeyen deli değilim ,

    any :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba iz bırakmaya çalışıyoruz hepimiz :)
    Yaprakların kırmızısı ne güzel...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Çiğdem:-)

    Gördüğum her yaprağı çekmek istiyorum bugünlerde, bu kırmızılar da yakıyor değil mi?

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Handan, malum doğumgünü haftası bizim. Gecikmeyi mazur gör, öperim. Hep okuyorum ben seni bi kere, arada yorum yazmadıysak hele bi sor neden... :)

    YanıtlaSil
  9. Ha ha ha.. Neden Selen neden:-) Sevmiyur musun beni artık yoksa :-)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba :) Sanırım hepimiz sürekli okuyoruz ama yorum konusunda fazlaca tembeliz. Affet bizi :))

    YanıtlaSil
  11. Handan'ım yine geç geldim. En kocaman MERHABA...
    Bazen aynı şeyleri bende düşünmüyor değilim. Biz zaten körler sağırlar birbirini ağırlar gibi oluyoruz.

    Seni seviyorum ben ..
    Ilk baktığım blog sensin zaten ;)

    YanıtlaSil
  12. Yok,anlıyorum da Magrat, bazen gerçekten insan bir ses veren olsun istiyor:-) Affettim :-)

    Öziicim, canım, he valla öyle oluyoruz bazen. Ekşın yok bizde anacım, ondan herhal:-) Ben de seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  13. MERHABA
    Çenebaz:)))))

    YanıtlaSil
  14. Handan'cim, biliyorsun ben günaydinlara pek yetisemiyorum, benden yine bir "iyi aksamlar", ya da "iyi geceler" gelsin:)

    (Arada böyle iki fircala, bak nasil ise yariyor görüyosun, hemen dükülüyor millet):)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Cenebaz:-)

    İyi geceler Ayşecim. Ya ben fırçalamak için şeyetmediydim gerçekten, içimi döktüm diyelim ona:-)

    YanıtlaSil
  16. Gunaydın Kibritci Kız:)

    YanıtlaSil